استقبال ویژه از غرفه انتشارات مرسل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه بیست و نهم در حالی به کار خود پایان داد که ناشرین و دست اندرکاران نمایشگاه فضای جدیدی را تجربه کردند، از منظر اکثر ناشران تغییر محل نمایشگاه با همه صعود و فرود هایی که داشت، کاری شایسته و بایسته بود و پس از سال ها، استفاده از نمایشگاه شهر آفتاب و فضای مناسب آن بسیار مود توجه مردم نیز واقع گشت.

استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه خود گواه بر این است که علی رغم پیش بینی هایی که می شد این نمایشگاه توانست به خوبی به کار خود پایان دهد ، غیر استاندارد بودن اماکن نمایشگاهی و غیر اصولی بودن مکان های برپایی نمایشگاه، خود از زیر ساخت هایی بود که تا به حال نادیده گرفته می شد.

در این راستا استقبال از نشر مرسل نیز به عنوان ناشر با سابقه درخشان و شناخته شده از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. مخاطب شناسی، رعایت موازین نشر و تعداد منشورات، برخورد مناسب با مشتریان و غرفه آرایی مناسب از ویژگی هایی است که این ناشر مخصوصا در سال های اخیر به آن همت گماشته است و باعث شده که این ناشر شهرستانی با وجود تنگناهایی که با آن روبروست در میان دیگر ناشران حتی از ناشرانی که در مراکز استان ها فعالیت دارند خوش بدرخشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *