معرفی کتاب 110 پیام الهی

کتاب 110 پیام الهی نوشته‌ی احمد طرماح، برگرفته از 110 پیام قرآنی است به خانواده‌هایی که رشد خود را مرهون نگرش و بینش به تشکیل خانواده معنوی می‌بینند. و قصد دارند با الهام از پیام‌های جاوید و حیات‌ بخش قرآن ، به تشکیل ، تحکیم و تعالی خانواده خویش بپردازند. در این راه سعی شده مطالبی ارائه گردد که نقش‌های شخصیتی و جنسیتی افراد در خانواده بر اساس فرامین الهی دیده شود. هر چند از یافته‌های تجربی و روانشناسی زن و مرد و روانشناسی خانواده بی‌بهره نبوده است.


سایت خبرگزاری کتاب ایران «ایبنا» در مقاله‌ای به معرفی این کتاب می‌پردازد:

کتاب «۱۱۰پیام الهی به خانواده‌های طلایی» نوشته احمد طرماح از سوی انتشارات مرسل منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «۱۱۰پیام الهی به خانواده‌های طلایی»، در ۱۱۰ سرفصل، موضوعات اخلاقی و مسائل یک زندگی ایده‌آل را مطرح می‌کند؛ مواردی همچون عبادت، حق‌پویی، نیکویی در سخن، رهروی شهیدان، عشق الهی، روزه‌داری، انفاق، ازدواج ایمانی، موت نیکو، تقوا، سیر و سفر، کم‌فروشی، خداخوانی، اموال و اولاد، فانی و باقی، حلال‌خوری، شرح صدر، انتخاب همسر، سنجیده‌گویی، مهارت گوش دادن و علم‌آموزی.

در انتهای کتاب نیز، تمام آیاتی که بر اساس آن‌ها، این ۱۱۰ پیام نقل شده آمده است. عمده آیات در سوره‌های بقره و نساء هستند؛ آل عمران، مائده، انعام، اعراف، انفال، توبه، یونس، هود، یوسف، ابراهیم، حجر، نحل، اسراء، کهف، طه، مومنون، نور، فرقان، لقمان، احزاب، فاطر، زمر و یونس نیز دیگر سوره‌هایی هستند که پیام‌های کتاب از آن اتخاذ شده است.

کتاب «۱۱۰پیام الهی به خانواده‌های طلایی» برگرفته از ۱۱۰ پیام قرآنی، در ۲۲۴ صفحه منتشر شده است.

منبع خبر: خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *