کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟» ترجمه شد

«رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟» عنوان اثری اجتماعی از «کن بلانچارد» و «مارک میلر» است که به همت بهروز جوکارکاشی ترجمه شده و به زودی از سوی نشر مرسل روانه بازار کتاب می‌شود.

حسینعلی پور‌مدنی، مدیر‌ مسوول نشر مرسل کاشان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: این اثر اجتماعی با کمک گرفتن از قالب داستانی و با زبانی ساده نکاتی که رهبران و مدیران باید بر آن تمرکز ویژه‌ای داشته باشند، بیان می‌کند.

وی افزود: آمادگی برای مواجهه با چالش‌های جدید و به‌کارگیری راه‌حل‌های دیروز برای مشکلات امروز از  نکاتی است که مولفان این اثر بر آن تاکید دارند.

پورمدنی با اشاره به این که ساختار این کتاب تشابهات فراوانی با کتاب «مدیر یک دقیقه‌ای»، اثر قبلی همین نویسندگان دارد، گفت: آن‌ها در این نوشتار نیز کوشیده‌اند در طول داستان، نکات و ظرایف رهبری را برای مخاطبان خود یادآور شوند.

مدیر‌ مسوول نشر مرسل کاشان بیان کرد: درون‌مایه اصلی مضامین «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟» برپایه رشد شخصیتی و پیشنهادهای ارایه شده بر مبنای توسعه تفکرات و مهارت‌های اداره امور و بحران‌ها عنوان شده‌اند.

نخستین چاپ کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟» را انتشارات مرسل به زودی با شمارگان دو هزار نسخه در 180 صفحه روانه بازار کتاب خواهد کرد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *