آشپزی حوریه در صدر پرفروش‌های ناشر کاشانی

«آشپزی حوریه» پرفروش‌ترین کتاب انتشارات مرسل کاشان است. این اثر که علاوه بر دستورهای غذایی، تعدادی از تکنیک‌های آشپزی را در بر دارد، در 6 چاپ و بیش از 12 هزار نسخه میهمان بسیاری از کتابخانه‌های ایرانی شده است.

 

مصطفی سروی، مدیر فروش انتشارات مرسل کاشان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره کتاب آشپزی حوریه عنوان کرد: این اثر که در قطع وزیری و به شکل مصور چاپ شده در حوزه کتاب‌های خانه‌داری و عمومی پرمخاطب‌ترین کتاب ما بوده و ششمین چاپ آن در سال جاری با شمارگان دو هزار نسخه در 367 صفحه به بهای 17 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

وی کتاب «هنر چهره‌شناسی» اثر صابر تفرشی که بر اساس تناسب اجزای صورت و حالات چهره افراد به شناخت شخصیت و ویژگی‌های فردی و اخلاقی می‌پردازد، دیگر کتاب پرفروش نشر مرسل معرفی کرد. این اثر دومین چاپ خود را در سال جاری با شمارگان دو هزار نسخه در 96 صفحه به بهای چهار هزار و 200 تومان پشت سر گذاشته است.

سروی کتاب «بازار شناسی» را در شمار پرمخاطب‌ترین کتاب‌های این مرکز در حوزه اقتصاد دانست و گفت: این کتاب که از جمله تالیفات حمیدرضا یزدان‌پور به شمار می‌آید، مسایلی را درباره شناخت بازار شامل شناخت خود و جایگاه رقبا مطرح می‌کند که از خلال مباحث آن می‌توان به انتظارات و دیدگاه‌های مشتریان، ذی‌نفعان، تغییر و تحولات موجود در بازار، مهم‌ترین ارکان بازاریابی نوین و فعالیت در حوزه بازار پی‌برد.

نخستین چاپ کتاب «بازارشناسی» را انتشارات مرسل کاشان با شمارگان هزار نسخه در 160 صفحه وزیری به بهای 7200 تومان روانه بازار کتاب کرده است

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *